標籤

2013年9月19日 星期四

Lemongrass Honey Tea

好喜歡香茅既味道,香茅帶比我有一種清新,
舒服既感覺,飲完喉嚨好清潤

材料 :
香茅10枝
水10碗

做法: 
香茅切斷用菜刀拍扁
放入水中,煲45min
過篩,室溫加入蜜糖,完成
 
 
 
 
 
----------------------------------------------------------------------------------



如喜歡,請來我的Facebook 專頁 Like一下吧!



版權均屬K.T.Kitchen所有, 如要轉載請列明出處, Thanks!

2 則留言:

  1. 你整的方法同我一樣, 不過我唔會煲咁耐, 我會熄火之後焗
    你set杯真係靚到暈

    回覆刪除
  2. Haha...多謝,請問你滾起熄火焗幾耐呢?

    回覆刪除