標籤

2014年6月15日 星期日

醬油炆豬手


今日去街市買豬手,街市姐姐問我諗住點炆,我就話用八角,薑,蔥,蒜去炆,她極力教我呢個方法炆好好食,要信她咁話

好,既然她咁大力推薦,今晚就用她的方法,炆完試味,果然真係好好食,未食飯我已經偷偷地食左幾舊,真係多謝她,我又學到野

材料:
豬手 1隻
紅尖椒 3隻
蒜頭 2個
片糖 半片
薑 3片

淘大金標生抽 半碗

做法:
1. 豬手切件,出水,洗淨備用
2. 蒜頭去衣,紅尖椒去籽,切片
3. 落油爆香薑片,蒜頭,紅尖椒
4. 再落豬手,適量既水,半碗淘大金標生抽(街市姐姐指名用呢隻)
5. 炆1.5 小時,完成
 
 
 
 
 
----------------------------------------------------------------------------------


如喜歡,請來我的Facebook 專頁 Like一下吧!


版權均屬K.T.Kitchen所有, 如要轉載請列明出處, Thanks!

沒有留言:

張貼留言